Saturday 3 November 2012

Voucher Buku RM200

   TQ to Budget Malaysia di atas pemberian voucher buku. sebenarnya voucher nie dah lama dapat n dah lama saya redeem cuma lambat untuk writing essay in this blog.
   Walaupun saya masih belajar di IPTA, saya juga merasa keseronokkan budget yg diperuntukan untuk pelajar IPTA & S. Mungkin saya tidaklah berapa memerlukan voucher ini, namun untuk tidak melakukan pembaziran, saya menggunakan voucher ini untuk membeli bahan pembelajaran anak saya. memang dia masih kecil tp saya tahu ilmu itu boleh digunakan tidakkira usia dan jarak di mana kita berada. saya telah membeli Mini lift the flap board book, Basic dictionary, alphabet & numbering, Lego, white board, A4 paper, pens dan macam2 lagi.
   Dengar kata, pelajar Universiti berpeluang sekali lagi untuk mengambil voucher buku bagi tahun 2013. Syukur sangat2. memandangkan usia anak sedang meningkat dewasa, sangat sesuai jika saya kongsikan rezeki yg ada untuk membeli buku pendidikan awal kanak2.

TERIMA KASIH MALAYSIA.
SAYA SAYANG NEGARA SAYA.


No comments:

Post a Comment